hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*

Iman Suasa


"
MARRIED IMAN SUASA lV"

-korang nak tahu tak macam mana aku boleh couple dengan dia? selalunya en kalau budak lelaki mintak couple dengan aku . aku just tolak balik , sebab aku tanak couple kalau boleh , aku sayangkan ex-couple aku . so? ehemmm paham paham jelah!


episod1 - mula-mula aku add dia then dia app . habis jee dia app aku . dia try tegur aku dekat im blablabla huh , nasib baik aku layan dia kalau tak sorry to say aku ini jenis tak suka layan orang , aku kalau online just online jee malas nak im bagai apa semua dengan orang . then dia tegur aku dekat im - first aku ingat dia perempuan tau so aku pun layan jelah dia , dah blablbalbla bagai-bagai dia kata dekat aku "jom kita date" time itu aku dah pelik sebab "date" , aku macam terkejutlah ingat dia perempaun so buat apa nak date dengan aku . last-last aku tengok pictures dia lelaki shittt time itu aku terus stop layan dia then aku terus layan dekat tweet . dia tegur aku lagi kata "bosan" okayy , aku malas gila nak layan dia , aku layan tweet jee . then dia tegur lagi dekat aku "hi?" time itu aku dah rimas dengan dia then aku pun tegur jelah! . . . 

episod2: aku ada tulis dekat status macam ini "nak relay bukan fake relationship" ha'ah time itu lhaa  dia tegur aku "you boleh tak i nak buat relay dengan you" - shitt! sungguh bullshit! okayy! aku pun macam ehemm entahlah dengan dia . . . . . btw aku tak suka kott orang macam ini baru kenal dah nak buat relay :'(

episod3: aku bagi tahu dia berjam kemudian macam itu : . . . . .
 

 manjagomez: you ada tweet?
 imansuasa: takada :( i tak pakai semua itu .
 manjagomez : ohhhh . . okay !

> tak sampai berapa jam .

 manjagomez: you nak i buatkan tweet untunk you?
 imansuasa: untuk apa?
 manjagomez: untuk senang kita text via tweet , kalau kita tak ada kredit , kita boleh guna  tweet   untuk di jadikan text kita , you faham?
 imanasuasa: okay! boleh jee. buatlah . .

> blablablabla

okay time itu aku buat tweet untuk dia , background dia sama dengan aku , apa apa pun semua sama dengan aku . waduh dah macam sweet couple time itu kiteorang . aku tak tahu kenapa tiba-tiba hati aku baik time itu buat tweet untuk dia apa semua . . ehemmmm ^(oo)^

episod3: time itu dia kata "you i nak off" aku kata "okayy!" then dia kata "youuu , i nak cakap . hmm boleh tak i nak jadikan you relay i . i tak paksa" aku pun " serious?" okay time itu aku rasa macam tak selesa dengan dia apa semua tapi aku try selesa jugak dengan dia apa semua . time itu aku pun okay > dia pun buat relationship dengan aku tapi aku kata nak "married" dia pun "okay babay kita buat married"  xoxoxooxoxox

episod4: malam itu jugak kitaorang guna via tweet . huh! bersweet-sweet kott kitaorang dalam twitter sampai orang sound aku apa semua . tapi time itu prttt jangan cakaplah memang sumpah sweet . aku asyik tergelak jee dengan dia , tersenyum bagai alahai comel gitu . LOVEYOU!

episod5: besok itu kitaorang guna lagi via text tweet . macam nak petang sikit dia kata "baby jomm online sekarang" okay aku pun online jelah sebab wifi ada rumah kan tapi aku just online guna phone jee so? tak puas nak manja manja dengan dia . kitaorang im > dia layan aku dengan baik apa semua , tapi aku? ehmm macam tak ada mood , tahu nak cari kesalahan jee time itu . then dah nak dekat malam aku dah ada mood , aku im dia macam biasa nak manja-manja dengan dia tapi tiba-tiba shit dia pulak tak ada mood . eeeere geram dohh! aku pun cuma mengalah jelah dengan dia mintak maaf "
Status pasal I , kan? Kay i'm so sorry . I tahu , I buat you sentap . I cari pasal dulu dgn dia sekejap kejap nak pergi kedai then kemas rumah then pergi rumah jiran then tadi pun I layan you mcm mana tanak . Kan? I tahu salah I tapi kalau boleh I tanak baru couple dah mula buat hal . Sorry to say I ini keras kepala tahu nak menang jee tanak kalah apa semua . Ehmm sorry sangat sangat .#what happen with you i'll still love you biy most superman" then dia pun balas "isayangyouu :') i'm promise i akan jadi superman you sampai bila bila" okay time itu aku rasa alahai seriously aku harap dia boleh kekal dengan aku sebab dalam tweet dia ada kata "walaupun kita gaduh besar , i tetap tak akan hancur relationship kita, i akan jaga you dan i akan jadi superman you" aku harap macam itu~ . . .  aku tahu dia dah besar aku pun dah besar . so? maknanya? untuk kitaorang jadi lebih matang macam itulah , kan? hehehehhe :D . LOVEYOU SUPERMAN!!!



p/s: i nak cakap ini! i tahu you dah janji dengan i apa semua kan? dalam tweet? okay i hope you boleh jaga i dan i akan sempurnakan diri i untuk you . untuk terima you seikhlas hati i tapi i nak mintak maaf i dah try untuk lupakan dia (amir azrai) hmmm tetap tak boleh . takpe suatu hari nanti i akan boleh lupakan dia , walaupun dia dah lupa i sepenuh hati dia . . . . . so sadd sobbsobbb! i hope you boleh bersabar dengan i , perangai i , maki i , apa semua . okay? tapi kalau you nak marah dekat i? just marah jee . i terima semua itu tau . i ini jenis tade perasaan pun , you just marah jee dekat i tak payah nak jaga hati i dengan perasaan , kalau you jaga - adakah suatu hari nanti time kita khawin . you pun nak kene jaga hati dan perasaan i buat selama-lamanya . ohh tidak jangan jadi lelaki macam ponnponn i tak suka tapi kalau you nak marah just marah jee , biar air mata i menitis janji aku tahu apa kesalahan i . i tetap sayangkan you sampai forever and ever! ingat janji . jangan jadi otak semut lupa janji semua itu . i hate! okay? ILOVEYOU SUPERMANKU !

Aku dah mula panggil dia biy - so? Full stop Aku akan panggil dia biy buat selama lamanya . Cuma sorry pasal semlm pagi petang malam , sekejap kejap panggil I you then bby biy then bla bla bla sorry biy :'( i hope you happy dengan i dan i jugak macam itu . so? sama-sama happy . sama-sama kene marah/maki . sama adil? kan? >.<

#MUHAMMAD AMIRUL IMAN ♥