hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*
RASA CINTA MULAI HAMBAR!

-setelah sekian lama bersama, biasanya boyz cepat terasa kehilangan rasa kasih pada you all. tiada sebab yang tepat  tapi cuma bersandarkan pada perasaan dan keinginan. terasa hambar datang da;am pelbagai situasi yang sukar dijangka. sebahagian boy mengalami hal yang demikian hanya untuk mengalihkan perhatian dan hati mereka buat gurls lain. permasalahan hayan akan berakhir bila kehilangan pasangan mereka yang sebenarnya. . . .

BOYZ SERING CEPAT TERGODA!

-kebanyakan boy cepat tumpas dan tidak dapat bertahan jika ada gurlz mula mengodanya. apatah lagi jika ada ajakan-ajakan serta yang berunsur ke bentuk seksual. kehadiran gurls lain menawar untuk untuk bermain cinta boleh saja membuat boy memiliki peluang untuk menerima ajakan. bila sampai ke tahap nie, kecurangan tidak boleh dihindarkan lagi . . .

MEMBALAS KECURANGAN YANG PERNAH YOU ALL LAKUKAN!

-boy satu makhluk tinggi egonya, mereka cenderung untuk mengubati kekecewaan yang dialami dengan melakukan hal serupa. jika gurls pernah bertindak curang, maka tidak hairanlah jika si dia akan melakukan hal yang sama. perbuatan nie dilakukan demi menyamakan kedudukan. baru adil katanya! . . . . . . .