hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*

you smile , i smile

ohhmy! dah lama tak updates blog seriously :/ - eehmm! so? korang semua apa khabar? sihat? hehe alhamdulilah btw i pun sihat jugak ini . peace yoy ^^v haishhh bored today! kay now me dah cukup sebulan single , wahh untunglah jadi budak single . selalunya kalau dah break jee with someone , mesti ada b'gantinya tapi tak tahu kenapa tiba-tiba tahun ini takde . hahah :D that's cool dude!

ohhyeah lupa! btw i'm so sorry kay? pasal IM facebook . ehmm :') sorry kalau tak balas im apa semua . me busy buat masa sekarang . tengah siapkan folio adik . kadang-kadang online pun , macam itu macam itu jee . tapi it's okay lah kalau korang nak cakap yang me ini sombong or what -.- boleh unfriends terus kott , kalau susah sangat block lagi bagus? kan? ehmm awesome babe !

18/2/2012 : saturday? right? huh! sorry guys tak dapat nak hang dengan korang semua . me balik kampung sabtu ini . alahaii seriously rindu korang semua dohh! tata take care baby #MISSYOU!


photos : gambar bawah itu kenangan time aku stady dekat smk puteri titiwangsa . hahhaa :'D nakal dohh aku dekat sekolah dengan kawan dalam kelas tahu nak kene en orang jee dan cikgu-cikgu yang lain . haishhh apa nak jadilah aku ini . then setiap tahun mesti dapat surat amaran 2kali - belum masuk 3kali okay surat amaran sampaikan masuk sekolah baru smk wangsa maju pun tetap dapat jugak surat amaran . ehemm :')




"smk puteri titiwangsa"

ya allah! hari itu aku buka myspace sekalai terjumpa photos ini ehemm :/ rindu bagai gilaa dekat dorang semua ini . bestie 2008 :) dulu time aku sekolah smk puteri titiwangsa . kalau aku tak bawak duit , doranglah yang tolong aku termasuk my family (vibrant) tapi bila aku pindah sekolah masuk smk wangsa maju seksyen bila aku ke susah haishh sorang pun tak tolong . macam fuckk! tapi sekolah yang paling awesome sekali ada smk puteri titiwangsa .

bila susah bersama-sama , bila happy bersama-sama jugak tapi sayangg ! aku menyesal gilaa pindah sekolah alahai apalah aku bodoh sangat pergi ikut capital F - #SHIT! but it's okaylah janji aku ingat dorang semua imissyoualot guy's


haish bukan banyak lagi aku berstory ini :/ ehemm! sebenarnya ada banyak lagi ini aku nak story tapi takpelah lain kali jee lah :/ next week kalau me online lagi . me nak cerita pasal **** sedih gila doh kalau korang semua baca = kay? tata bye bye btw terima kasih sebab baca :') #smile fake