hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*

SATURDAY :)



miss satuday 21/1/2012
kayy! rindu gila sabtu lepas punya lepas macam bestt gila . then budak facebook semua hang time itu auwww semua orang yang aku kenal . aku tegur macam tak percaya . dulu aku hang nampak orang aku kenal , aku just diam jee sebab aku malu nak tegur dorang tapi entahlah tak tahu kenapa tiba-tiba sabtu lepas punya lepas aku tegur semua orang . kenal tak kenal? janji aku kenal korang semua . yelahh asyik tegur dekat facebook jee then dekat luar prtt sombong/ tak tegur langsung . tapi now aku macam dah berani sikit nak tegur orang apa semua . dulu ya allah malu orangnya tak terkata tau baby boooooo! :) bestt gilaaa enjoi then jumpa si adik *gedik!* (ain qarina/ https://www.facebook.com/qawinaa) hewhew , dulu dia selalu stalker aku punya facebook and blog hamboii bukan main lagi then aku pun try tegur dia tapi alhamdulillah dia tak sombong dohhh! dia pgl aku "kak manja" wehhh sumpah terharu gilaaaaaa :* dia hormat aku macam mana aku hormat dia sebagai adik kandung aku! ehemm rindu dia dohh . time hang aku dengan dia jee bersama takde orang lain . malam pukul 7lebih kitaorang berpisah . aku tengok muka dia lalalalallalalalallalallala nak keluar air mata . yelah first time jumpa dah berpisah :'( sebab dia kene ikut kawan dia dan lepak dengan budak lavegas yang aku ini pulak lepak dengan wawa nazrin dan macaframa family yang lain >.< tapi yang aku paling tak puas hati . time nak balik rumah pukul 8lebih shitttt (^oo^) aku ternampak ex-couple aku !! memang babi time malam itu! fuckk shial . pastu dekat nz pavi dia mcm perli aku . pgl si wawa "babybabybaby" #sakai! kau ha'ah . ingat aku tak tahu? kau saja nak sakit en hati aku???//// kan?? derrrrrrrrr~ mampos lu . .


\\ my bestie forever and ever 2012 //
this photos is . .
"me (manjagomez , ain qarina, wawa nazrin and ezniesha lavegas"

aku baru keluar ward semalam then sakit dada apa semua still lagi sakit sangat-sangat . ishhh rasa macam nak *** sakit dohh setipa malam aku kene tahan then selimut banyak-banyak dekat satu badan takut dada sakit . tuhan jee yang tahu aku punya penyakit :/ me sad sobb sobb :'( kay!stop! ohh lupa ~ sabtu ini dorang kata nak hang dgr citer? tapi aku tak tahu lagi nak hang ke tak? sebab duit takde dohh! :/ ehemm sorry my baby :* missyousomuch . . . . rindu gila dekat korang ! korang rindu aku tak? hahahhahahahahah :D #sakai! sorry kay kalau aku tak dapat hang time hari sabtu ini :'( aku takut nanti tiba-tiba hang . dada buat hal? huh? tak ke? kesian dekat aku dohhhhhhhhhhhh ^o^ "ayatmakandalam" lalalallalalalala :P okay lahhh nak out ehemm tak tahu nak edit apa lagi? sooo? me say bubye and see you again . ada masa updates lagi blog muahhhhhhhh >.<

manjagomez