hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*


Danial Izwani Bin Fared Kwong

ehem,, aku selalu post comment dekat macaframa "i rindu danial cheang!" tapi entahlah . ada ke? dia rindu dekat aku apa semua? time kitaorang break prttt . aku tak habis-habis pikir pasal dia . lagi satu budak-budak dekat facebook semua tanya aku "dah break ke" aku kata "belum! kitaorang still couple kenapa?" dia "tapi kenapa i nampak danial updates *single*" aku kata "suka hati dia dohh! yang you susah pasal" derrrr! tension! tension! tension! yang aku tak puas hati ramai orang kata dia "kaki game" huh! biar jelahh dia kaki game semua - kenapa? kau jeles erk? sebab aku couple dgn dia apa semua then kau nak suruh aku break dengan dia? hahahahah :D tapi-tapi kitaorang memang dah break pun :'/ sedihh dohh! kita break pasal "blog" danial tengok  blog aku pasal "boby" then petang itu time IM FB . dia kata "you i think . i tak boleh go on dengan you! sebab hati you dekat boby lagi en? i tahu perasaan you macam mana" kayy time dia kata macam itu . aku terus menangis . kalau nak tahu jenis aku "kuat menangis" dan kalau aku sayanggg dekat seseorang itu aku tak akan tunjuk yang aku sayanggg dekat dia tapi biar dia tunjuk yang dia betul-betul sayangg dekat kita ke takkk! kan? tapi :'/ ehemmm danial tak sayangg aku pun time kitaorang couple! dia tahu cari kesalahan aku tapi time aku nak cari kesalahan dia tak dapat . sedihhh dohh! janji dia macam "pundey" tahu tak? danial lepaskan aku pasal blog aku dengan boby . heloooo? boby dah ada awekk dohh *sumpah* . pasal benda blog kau nak lepaskan aku! weehh! blog just story kayy bukannya yang macam bla bla bla bla . . . sayangg aku dekat boby sikit pun tak! tapi i'm so sorry kay danial cheang . kalau i ada buat salah dekat you i nak mintak maaf semua ini :/ ehemm tapi i still sayangkan you! "FUCK" :// dekat macaframa post i selalu comment " i rindu danial cheang" sampai dorang pun dah naik benci . so sadd! ishh rimas rimassssssssssssss :O ~~~~~~~~~~~~~ *RINDU*