hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*

macaframa family!


this is macaframa family awesome en dorang semua ini? kayy dorang ada yang dari lavegas ada yang dari macaframa group and campur-campur . mula-mula nak jumpa dorang seriously takut gilooooo . takut sombong ehemmm! rupanya ohh tidak - tak sombongg pun , gempak adalahh! hang dari pagi sampai malam . wowww first time balik malam dohh . tak pernah lagi balik malam-malam ini . ibu pulak nasib baik tak bising tapi yang paling aku sedihhh sekali time hang :/ phone hilang kene curik FUCKK DAMM OFF dekat toilet pavi (pukimak punya perempuan) dapat kau . memang aku ngerrrr kau! faham tak? kayyy! episod lain pulak hukhuk ^^V fisrt time jumpa si ain qarina, wawa, eniesha lavegas . prtttt ingat dorang macam tanak lain aku auww sumpah takut first meet . alehh-alehh dorang tak sombong pun just masuk air . hahahah :D sakit hati pun ada . pasti lepak dekat KFC/NZ ! tapi sumpah besstt dorang apa semua . sooo? ME LOVE YOU! pastu jumpa amira natasha/omar roslan ingat dorang jenis sombong auww. rupanya ohh takk jugakk! hahahah :D huh! alhamdulilah semua tak sombong mampos! dorang friendly and masok airr adalahh dohh! hukhuk --" tapi yang aku tak puas hati iman prttt nak bagi aku jelesss letewww . pgl wawa *babybaby* damm tapi sumpah rindu dia ishhh macam nak pelok pun ada! ehemmm :'/ sedihh sedihhhh! phone hilang jumpa ex-couple dua orang . then balik lagi macam pukimak sorang-sorang :// duit takde ! sobb sobbb