hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*

THE CLASSIC "PLAYER GAME"

kayy! now aku single - "SINGLE IS BETTER THAN COUPLE" - ehemm kalau aku couple jee . mesti ada orang nak cari kesalahan aku . sedihh dohh macam ini :'/ apa salahh aku!! pastu couple break , couple break . haishhh sabar jelahh! aku teringin nak couple lama bertahun-tahun tapi ehemm entahlah . jodoh dia tangan tuhan bukan di tangan kita , kan? tapi kalau boleh aku nak couple lama :')


tapi kalau couple~ aku tanak janji sana-sini . nanti janji pastu kalau break mesti sakit hati then teringat kata-kata apa semua . ishh benci benci :'( sorang-sorang pergi dalam hidup aku "means boyf/not family" ehemm! :'( NAKKKKKK BOYF NOW PLEASE . . . .