hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*

I NEED ARE BOYFRINED


tengok semua orang ada relay . aku? ehemm :/ sedih dohh! bila time hang jee semua bawak pasangan masing-masing tapi bak datang aku . ohhh shitt lagi sedih nakk jee macam dorang ada relay apa semua tapi harapanlahkan? :/ kadang-kadang tengok dorang bestt gila ada orang dekat sisi dia --" ehemm!


"motherfucker face"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




APABILA BOSAN MACAM INI HA'AH MUKA KU YANG SEBENAR - NOOOOOO EDIT ♥ SORRY TO SAY : SAYAAAA MEMANG COMEYYY TAU --" KBHAII LAPPCIYOU
nakk tahu tak? kenapa aku senyum lebar macam ini? hewhew ^^V #MALU~ btw time ini waktu pagi hari ahad lepak dekat caffe uncle . lepak dekat damansara TTDI . then online dekat situ sekali ehemmm~ yang palin aku . . . . . hmmm . . . . . huh kayy lahh , bagi tahu jelahh! :> btw (boby havoc) ada IM aku . macam biasa (IMY/IMSM) ehemm itu jelah im dari dia . haishhh! sebab itu muka aku senyum lebar macam ini tau . sebab orang yang aku sayanggg dan tunggu-menunggu -  im aku missyou lahh then iloveyouuu lahh then blablabla lahhh kalau dia rindu jelahh :/ . aku tanya dia "OHH KENAPA? NAK COUPLE BALIK KE?" "BOBY: DAH CERAI! MANA BOLEH COUPLE BALIK" hahahhahahah comey jee dia punya ayat  ♥ wehh! sumpahh doh aku rindu kau sangat-sangat :'( hmm! tapi kau ada ke rindu aku sangat-sangat? dan macam mana aku rindu kau sangat-sangat?! #kbhaii ilapppppppppyouuuuuu kay pelat :*