hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*

GADIS MALAYA MACAFRAMA


heeeyyyyyy fake fake fake ! ha'ah apa tengok tengok anak dara orang ! hewhew ^^V omeyyy en dorang semua ini , termasuk saya . meowwww~ kayyy budak-budak ini semua dari group macaframa and lavegas . fist time aku meet dengan dorang apa semua . apakah lagi si adik ku (ain qarina) fuyohhhh~ baru dapat jumpa tapi kitaorang still buat-buat yang kitaorang dah kenal lama , padahal baru fist meet time dohh tapi dalam facebook kitaorang dah kenal lama ehemm :') .

(tunggu so pendek ini memang lama gila :') sampai kitaorang terduduk dekat tengah-tegah bb tau *maybank*
sakit jiwa tapi its okayyy ~ akhirnya jupa jugak hehehhe )



21/1/2011 tarikh yang paling awesome sekali semua budak turun// kata en semua jelahh senang . yang paling bestt sekali si wawa nazrin pendek . kalau tengok dia prttt kali makcik tua bercakap *gosip sana sini* - fist kenal dia kitaorang ada kutuk someone apa semua (kayy faham-faham jelahh) . hahahah! then aku masuk group macaframa tiba-tiba dia pun ada sekali . dah kata budak lavegas sebab ada separuh budak lavegas join macaframa ehemm entahlahhh (saya baru masuk) then aku masuk jee borak-borak dengan dia apa semua , kitaorang dah macam rapat macam itu . wahhhhhhh gempak takk? macam tak caya jee . mula-mula kenal-kenal macam itu then making hari making rapat kitaorang termasuk ezniesha lavegas fist time aku kenal dia dekat dalam group macaframa wowwwww gitu . terus jadi twin dia forever // semua budak dalam facebook turun . kayyy time itu aku main tegur jee semua yang aku kenal - "me: HI MANJAGOMEZ/SALAM" nasib baik dorang kata "ohhhh manjagomez! yang dp gemapk-gempak" "me: --"?" hahahhaha apa apa jeelah janji rockerr mother fucker awesome :> happy gilaaaaaaaa and gilaaaaa sesangat dapat jumpa dengan dorang semua . wahhh rasa macam nak jumpa lagi then lepak sesama . winduuuu sewinduuuu winduuunyaaaaaaa wahai group macaframa ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ :O #IMISSYOU ALOT GUYS :* MUAHHMUAHHHH