hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hari ini memang nasib malang dohh . baru bangun tidur tiba-tiba dah dapat inbox dari boby "
IMAN IMAN AMIRUL IMAN - SAYA NAKKK AWAK SAYA TANAK SI BOBY ITU TOLONG LHAA KEMBALI BALIK . SAYA TAHU AWAK SYG SAYA LAGI . KAN? #JUJUR!" shitt lahh kawan dari tweet aku tadi dia jumpa . fuckkk! sumpah wehh aku tak buat langsung benda ini . perlu ke aku nak syangg iman apa semua kalau aku ada kau . stupid shiall . bangun tidur dapat benda ini ! aku tidur dari pukul 10pagi sampai - 8malam tidur mati . ingat tadi petang nak topup call dia apa semua sekali tertidur bagai letih punya pasal . ishhhhhhhhhh shit punya tweet , kalau aku dapat tahu siapa yang buat memang aku tak halal apa dia buat dekat aku . suka sangat rosak hubungan aku . kenapa? kau jelly ke kawan tengok aku bahagia bagai apa semua? macam itu? dah dah dah dah now aku dah breaking down with boby . puas hati kau? sorang-sorang :( so sadddd sobbsobb . entalah dia caya atau tidak aku punya tweet tapi yang pastinya aku tak buat semua itu . baru ingat aku nak lupa si dia !@#$%^&* dah hari ini macam fuckkk gila-gila .


iman sorry to say today : aku terpaksa block kau dari facebook ! chawwwwwwwwww 


boby boby boby boby boby i'm so sorry today :l kalau aku buat kau sakit hati apa semua . tweet? ohh shitt lupa jelah benda itu , aku pun tak tahu apa semua tiba-tiba dapat tahu dari inbox kau .  btw thanks you ! kalau kau tak bagi tahu semua itu confirm aku tak tahu , kan? seriously aku kata , aku tak buat semua itu . perlu ke? ha'ahhh? tak kann? so faham-faham jelahh ! soorrrrryyyyyy dengan tweet aku itu me love you so muchhh and most today . . . . . .