hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*

"I will not forget you and as easy as you think"

Very the fuck okay ! Oh shit ! You know? Si ghafar dah fuck me? Ngeeer okay nak broken english nanti ada orang baca then gelakkan hahahaah :D teruknya saya ini . Okay stop !
 

Ghafar ex- my couple – dia dah fuck aku , dan menyampah dekat aku 100% tak apalah janji dia happy 100% dengan diri dia . Yelah aku ini mulut pun macam ** suka maki dia semua . Sorry aku bukan maki kau cuba aku just geram dengan engkau dah lama weeeh :O kau tipu aku banyak kali . Macam hari itu kata nak datang rumah sekali , manaaa? Kau tahu tak? Aku tunngu engkau dengan tangannya pegang phone semua tapi aku pengang sebab kau akan buat “call me back” dekat aku tapi apaaaa? Kau tipu aku weeh , sampaikan aku tertidur dalam bilik then bangun jee dah pukul9 malam . Seriously shit habis – hati aku dah kecewa dengan kau :'( kau betul-betul buat aku macam !@#$%^* - sayaaang aku dekat kau? Tak pernah hilang . Sejujur jujur aku cakap . Aku memang sayang kau sangat sangat , aku nak kita berdua macam dulu tapi masa yang sama aku macam fuck kau sikit hurrrm – cubalah kalau engkau tak muncul dari dulu 18/10/2011 tak akan terjadi macam ini lah weeeh ! Oh lupa kau dah menyampah dengan aku kan? Hurrrm okay :') aku faham ! Byeee

memori's 2011 :

1 . teringat time kita berdua first meet dekat bawah block , semuanya stop buat muka (^OO^) atotototo malu-malu lah gitu , kan? :D hahahaha so cute .

2 . kau hantar aku balik setiap kali kita date but ada satu hari kau tak hantar , kenapa? Adakah kau bengang dengan aku? Sebab aku nak tengok phone engkau sekali kau tak kasi? 

3 . aku teringat time kita kat tangan – ohmygad memori itu tak boleh nak hilang :')

4 . time date masing-masing tanak muka mulut :/ hurm idk

5 . balik sekolah date bila tak date , maki dekat im semua ayoiyoi -

6 . time couple 2bulan kau tak pernah nak text aku , kan? Pernah pun sekali tapi kau dengan aku asyik ber'im' dekat facebook jee .

7 . time break , bila dah ** sekali kau ada berganti baru tapi? Hurm :/ tahu tak perasaan aku macam mana? Time nak belajar tak boleh semuanya tak boleh . Sekali gaduh dengan perempuan – hurm what ever lah !
8 . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cium !

9 . ~~~~~~~~~~~~~~~ fikir sendiri malas nak cakap !

10 . hari-hari tanya pasal ibu – hurm :/ kalau aku tanak pulak tanya . “sihat ke tak?”

11 . second date sekali kepala aku terhentok dekat paip bomba sekali kau gosok then kepala aku letak dekat bahu kau – so sweet? Kan? Hahaaha :D sakai sumpah malu time itu .

12 . setiap hari date mesti kena naik tangan dari tingkat “G” sampai ke “19” hahahaha terukkan? Perangai aku? Muaaaaah :*

- yang ini jee aku ingat , kalau yang lain hurrm tak tahulah ingat ke tak tapi btw terima kasih banyak banyak wahai ghafar razman sebab luang masa dengan aku , aku ingat lagi time hujan lebat - kau datang rumah aku dengan jalan kaki semua dalah rumah aku dgn kau jauh . boleh lagi jalan kaki semua tak apalah kau dah tunjuk yang kau itu betul-betul sayangkan aku semua , kan? hurrm kenapalah umur kau tak sama dengan aku kalau tak dah boleh kahwin - hahahah okay just kidding !  :D i miss you :* byeeee *lambai tangan* #LOVEYOU