hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*

Hey guys , dah lama tak updates blog . Hurmm :/ yelah kalau updates blog siapa yang nak bacakan? Takde orang yang nak baca blog i ini sebab i punya ini bosan , kan? . . . . . . . . . . .

eh you all nak tak dengar satu tajuk ini “6 things you shouldn't know about me” you all selalu simpan rahsia tak? Bercakap tentang rahsia, rasanya BF you all suka berahsia tak? Manja! Berani confirm. BF you all ada berahsiakan sesuatu daripada pengetahuan you all . . . . . jom mari baca ini :

1 . LOVE ME? LEVE ME NOT!!
kalau you all nak tahu, bukan girls jer yang ada perasaan, boyz juga adalah makluk tuhan yang mempunyai perasaan. Kita selalu dengar masalah lelaki curang dengan kekasih mereka, tapi you all tahu tak kenapa? Mereka lakukannya pun disebabkan dorongan perasaan, emosi dan naluri mereka. Sekiranya you all ragu-ragu kekasih hati curang ataupun tidak, sekurang-kurangnya fikirkanlah, adalah you all telah berikan yang terbaik kepada teman lelaki you all? Kalau you all nak tahu, apabila boyz tu mula pandang girls lain, bermaksud meraka merasakan sudah tidak bercintai lagi oleh kekasihnya. Oleh itu fikir-fikirkan lah yerr . . . .

2. SHH. . . I KNOW WHAT YOU DID!!
Siapa cakap girls jerr yang stalk BF mereka? Boys pun sebebnarnya ada masanya mereka akan stalk G mereka tau. Kalautak, kenapa mereka sanggup berkongsi password email dengan kekasih mereka betul tak? Sementara you allminta si dia pegangkan telefon bimbit you all ke tandas, semestinya BF you all akan ambil kesempatan untuk melihat-lihat kandungan dalam telefon itu, pernah terfikir? Lelaki juga ada perasaan cemburu tau! Selain itu sekiranya i bersosial dengan facebook, twitter, ataupun foursquare, jangan risau, boys akan sentiasa mengikut perkembangan kekasih hatinya walaupun dia tidak bertanya you all. Sayang sungguh seorang lelaki kepada teman wanitanya, kan?????????????????????

3. ITS MY LITTLE SECRET!!
Sekiranya keluar menontotn wayang, semestinya you all akan fikir boys akan request untuk tonton filem berunsur ganas dan aksi kan? Sebenarnya kalau you all betul-betul mengenali leaki, mereka juga memepunyai sifat kewanitaan. Kadangkala boys pun suka juga tonton filem romantis dan kisahj percintaan., kalau tak, macam mana si dia nak bercouple dengan you all yang banyak berdrama nie, betul tak? he...he...he....he......

4. HANDSOME ENOUGH?!
Selalunya girls yang dikaitkan dengan penjagaan kulit, kesihatan dan keserian sebab boys kan jarang sekalu mengambil berat perkara-perkara macam tu. Tapi mungkin you all pernah dengar perkataan”metrosexual”?? metrosexual nie adalah sifat lelaki yang menjaga penampilan mereka. Jadi bukan girls jer yang akan menghabiskan masa berjam-jam di depan cermin untuk menjaga penampilan dan keserian peribadi, boys pun sama jer sekarang. Bila keluar date, cuba bandingkan kulit muka you all dengan BF, mesti terkejut sekiranya kulit si dia lebih bersih dan sekata, kan?

5. ME TIME!!!
walaupun sudah bercouple, tak semestinya you all perlu berkepit 24jam, kan? Kadang-kadang you all pun mesti nak luang masa bersama kengkawan dan paling penting ruang untuk diri sendiri. Ini bukan bermaksud BF you all rimas bersama sepanjang masa, tapi si dia pun perlukan masa untuk bersama kengkawannya seperti menonton bola, berbincang masalah yang melibatkan lelaki, paling tidak pun, masa untuk mereka menguruskan diri dan fokus kepada pelajaran. Jadi, you all janganlah cemburu sekiranya mesej atau BBM itu tak berbalas!!!!

6. WHAT MINE IS YOURS, WHAT YOURS IS MINE!!
kalau you all keluar date, sapa yang selalu bayar? Mesti BF kan. Pernah tak sekali terfikir untuk bertukar tempat dengan teman lelaki you all? Bukan bermaksud bertukar jantina, tetapi bertukar peranan. Tak salah sekiranya you all buat kejutan kepada BF kalau tak pun apabila keluar makan, cakaplah “
today is my treat” mesti dia gembira. Walaupun kekasih you all tue tak pernah gembira. You all belanja atau bayar ketika bersama, tetapi jauh di sudut hatinya, teringin juga nak merasa bagaimana disayangi dan dicintai kekasih hati mereka . .