hey cantik and kacak ! blog kita comelkan? huhuhu macam awak punya blog , kan? atotot jujur jelah! okay kalau dah baca blablabla kita punya blog . so? apa lagi hurmm macam biasa okay?? ^^ *FOLLOW MY BLOG*
ya allah ! dah 3bulan aku single but now hurmm hati aku tak boleh lagi terima siapa-siapa kecuali si dia . yee memang aku sayangg kau sangat-sangat sampai bertahap babi dowh . aku rindu kau macam-macam tapi kau? ada ke rindu aku :(  aku rasa macam nak jee call kau ataupun mcg tapi aku takut kau tak reply "weeeh malu dowh nanti" ayoyoyoyoy hati aku rasa sedih sangat-sangat . bila buka facebook kau , aku rasakan ya allah rindu aku dekat kau , sayang aku dekat kau apa semua , semuanya tak pernah hilang sampai sekarang !

di sangat kau mencintai ku , ku mencintai orang lain . sayang orang lain . bertext dengan orang lain . otp dengan orang lain . bermanja-manja dengan orang lain . berskype dengan orang lain . berlove dengan orang lain . ber'im facebook dengan orang lain . bersenyuman dengan orang lain tapi kau? maaf weeh ! memang aku bodoh time itu tak jaga perasaan kau time itu , hurmm maaf cik abang pretty saya (ex-)

sayaaaaaaaaaaaaangnya aku time itu dowh ! tapi sekarang aku dah menyesal tahap 5 sebab buat kau macam itu dan buat kau wujud macam tak wujud jee dalam hidup aku . tapi its okay sebab kita just couple jee pun belum lagi kahwin kan? ya allah aku tak boleh kalau time kahwin nanti? !@#$%^&* - time ex-couple mintak break kita dah menangis apakah lagi suami mintak "cerai" :'(

urmm , banyak mana erk kau? boleh bercouple sedangkan aku? ***** takboleh sebab still lagi teringat dekat kau walaupun kita dah break lama - teringin nak couple tapi hati tak boleh terima weeeeeh :O tolong aku ini . "I need you. I miss you. I want you. I wanna hold you, I wanna kiss you. You were my everything and I really miss you my ex-boyfriend "

ohh lupa , nak tahu tak? ada someone ini nama dia "iz core" urmm tahu tak perangai dia sumpah macam kau . bilaa aku membebel dia just gelak macam kau jugak . bilaa aku buat lawak , dia pun tergelak jugak macam kau then bilaa dia buat lawak ya allah happynya hati aku time itu rasa nak *hug* dia puas-puas - tapi aku tak tahu lah muka dia macam mana sebab belum jumpa lagi . yee memang aku nak jumpa dia then hurrm takutlah nak cakap terus terang depan dia ! yelah aku cakap dekat dia yang account facebook ada cousin aku gunaa sekali tapi padahal tak pun :O dia ada buat married dengan aku , aku buang sebab tak boleh terima . macam malas lol :( haish entahlah !

SINGLE TAHAP 100%